onsdag 25 januari 2017

Bobbi Brown Long-Wear Liquid Liner

Häromveckan kom ett pressutskick från Bobbi Brown, jag vet inte om posten var kraftigt försenad eller om det skickades ut sent för den här produkten lanserades enligt informationen i höstas. Det är en flytande dip-in-liner. Vi tittar närmare!
Denna kommer i fem olika nyanser och jag fick den mörkt gröna Forest Sparkle, Jag är inget större fan av grönt, men denna är inte så dum alls. Den är nämligen skimrig och nästan svart, en kombination som är jättefin.
Spetsen är extremt tunn, ja faktiskt en av de tunnaste jag sett. Jag testade den på armen enligt nedan och nu är det tre dagar sedan.... den sitter fortfarande kvar till stor del, trots att jag t o m använt kroppspeeling i duschen. Så vill ni ha en liner som sitter så köp denna!
Ser ni det fina skimret? Bobbi Brown är på intet sätt ett budgetmärke så 295 kronor får man punga ut med. Men då får man som sagt en supertunn spets och en liner som sitter som berget.

Inga kommentarer: