tisdag 14 juni 2016

Favoriter i duschen just nu

Jag har massor av högkvalitativa schampoon och balsam hemma just nu, dock har jag väldigt svårt att slita mig från Unites 7Seconds-produkter. Alltså jag älskar dem! Doften, känslan och det de gör med mitt hår. Det är inga billiga grejor tyvärr, de ligger på 359:- resp 369:- per flaska, men vill du unna dig något extra så köp dessa! Den ljuvliga doften sitter kvar i håret länge! Dessa är mina favoriter och jag gillar Moisturizing-serien från samma märke precis lika mycket. Spraybalsamet är också gudomligt!

Från Clinique kommer Extra Gentle Cleansing Foam, en mjuk ljuvligt moussig ansiktsrengöring som inte torkar ut min hud det minsta. Den tar bort sminket i ett nafs! Så smidig produkt. Kostar 195:- för en rejäl flaska om 150 ml, den räcker länge!

Inga kommentarer: