måndag 25 april 2016

Ljusrosa lack från CND till vårens brudar

Jag har noterat att ljusrosa är en nyans som ofta ingår i CND's kollektioner. Jag har hela fem stycken sådana som jag fått hem i olika kollektionsutskick. Eftersom våren är bröllopens tid och ljusrosa naglar är ofta förekommande hos brudar så tänkte jag visa er de jag har i min samling. Jag är inte någon större användare av ljusrosa, men jag tror det kan vara av intresse ifall ni är på jakt då jag tycker att dessa lack sitter bättre än vanliga nagellack, vilket kan passa bra för en stressad brud.  
Lacken kommer i samma ordning på flaskbilden som på nagelhjulet, från vänster:

  • Mauve Maverick (kräm)
  • Blush Teddy (har en liten smula skimmer som drar åt lila)
  • Be Demure (kräm, nytt från sommarkollektionen Flirtation)
  • Winter Glow
  • Naked Naiveté
Samtliga ovan kräver två lager för ett täckande resultat. 

1 kommentar:

Kerstin sa...

Oj så många fina!