måndag 4 januari 2016

Snart så....

Jag vet att jag är slö när det gäller bloggandet just nu. Det har bara varit så skönt att skrota runt hemma och göra ingenting under jul och nyår. Jag är fantastiskt bra på att bara slöa när jag sätter den sidan till. Snart kommer dock bloggen igång på allvar igen. I helgen ska jag på Daisy Beauty Expo i Stockholm. Förra årets Expo var bland det roligaste jag varit med om. En hel dag med bara skönhetsnörderi och goa människor, kan det bli bättre? Håll utkik hos mig och hos mina bloggkollegor efter inlägg för det kommer att bli mycket surr om detta.

Sålänge kan ni t ex roa er med att kolla in vårens nyheterna från två roliga budgetmärken som jag gillar skarpt, nämligen Catrice och Essence:

https://www.youtube.com/watch?v=f4kXdhT84GQ

och här:

https://www.youtube.com/watch?v=ZbjWiMkotQU

Hon pratar visserligen tyska, men kan ni inte språket så räcker det att kolla på bilderna och konstatera att man får mycket för pengarna och att dessa märken kommer med sjukt roliga produkter!

2 kommentarer:

Minerva sa...

Håller med , de är galet prisvärda!

Ninni sa...

...många spännande nyheter!