tisdag 17 november 2015

Clinique Beyond Perfection Powder foundation + Concealer

Ibland går jag och suktar efter produkter länge innan jag köper dem och så blir de helt oväntat en besvikelse. Som t ex det där krämrouget som jag köpte för ett tag sedan. Men ibland händer det omvända. Som med Cliniques nya puderfoundation i fast form som har ett jättelångt namn som ni ser i rubriken. Den här är freakin' underbar! Jag trodde den skulle vara alldeles för mörk för mig, men den får min hud att se mindre blek ut utan att det på något sätt ser ut som om jag haft solpuder och den blir inte det minsta flammig. Min hud ser helt perfekt ut helt enkelt och jag ser piggare ut. Fasen vad bra! Jag har testat både med den medföljande svampen och med borste och båda alternativen funkar fint.

Spring och köp! Kostar 355:- och finns i sex olika nyanser, var inte rädda för att ta en lite mörkare nyans om ni vill se mindre bleka ut men ändå naturliga. Puderfoundations är förlåtande.

2 kommentarer:

Molly sa...

Jag ser att du tidigare testa Cliniques Almost Makeup Powder och den gillar jag jättemycket. Likheter och skillnader mellan dessa? Vilken tycker du är bäst?

Ninni sa...

Oj, det var så länge sedan jag hade Almost Makeup hemma att jag inte minns faktiskt. Det jag minns är att jag gillade den så mkt att den gick åt. Det bästa är nog om du testar båda i butik. Prata med personalen är mitt tips.