söndag 13 september 2015

Catrice - Glamor Doll Curl & Volume Mascara

Ibland kan jag bara inte bestämma mig för om en produkt är bra eller inte. Den här mascaran från Catrice är en sådan produkt. Å ena sidan så ger den suverän volym med bara ett lager och den sitter rätt bra. Å andra sidan så är den rätt svårmålad för det är så lätt att måla utanför så att man får städa samt att resultatet blir lite klumpigt, vilket ofta är fallet med mascaror som ger mycket volym. Borsten är böjd och den plockar upp lite väl mycket produkt därav klumpar. Jag gillar nog mer raka lite smala borstar har jag kommit på. Men ändå sträcker jag mig efter den här mascaran...
Målat och omålat öga.
Priset är helt klart en fördel, den kostar bara 3,95 euro på Kosmetik4less. Det är ju svårslaget. Jag ska till Kiel igen i mitten av oktober, då ska jag kolla in en del nyheter från bl a Catrice. Hojta om det är något ni är nyfikna på, ni kan kolla in nyheterna på Catrice's hemsida här.

2 kommentarer:

Lackert sa...

Super fint resultat

Ninni sa...

Ja och det är bara ett lager. :-)