fredag 14 augusti 2015

Reafynd från Kiko

Jag hade inte tänkt att köpa nästan något smink alls nu när jag var i Spanien. Jag har massa otestade produkter hemma och tänkte därför ta det lite lugnt på shoppingfronten. Det sprack direkt... ooops! Det började med att jag bara råkade slinka in i Kiko-butiken som ligger i hamnen i Puerto Banus. Naturligtvis hade de rea med halva priset på massa produkter. Gick inte att motstå.
Jag har sedan tidigare en skugga från Kikos Cool Touch-serie. Dessa skuggor är något mellanting mellan kräm och puder och känns kalla på huden vid applicering. Den andra skuggan jag äger kan ni se här.  Jag har använt den andra rätt så mycket och gillar den skarpt så jag slog till på den här turkosa i nyansen Alluring Turquoise till 50% av ordinarie pris. Så fin! 3,90 euro fick jag ge på rean.
Sen har jag även varit jättenöjd med de tjockare ögonskuggpennor jag har från märket sedan tidigare så jag slog till på den här pennan med två-färgad spets i silver och svartskimrigt. Den heter Vibe 2 Longlasting eyeshadow. Även denna kostade 3,90 euro.

Jag har inte hunnit testa någon av dessa ordentligt ännu, har bara testat lite på handen och de ser jättefina ut och har bra pigmentering. Jag ska se om jag kan bli lite duktigare på att visa ögonsminkningar framöver nu innan höstmörkret gör det omöjligt, det gäller att passa på.

Har ni testat några godbitar från Kiko som jag kan ha missat? Skriv gärna i kommentarerna.

Inga kommentarer: