tisdag 18 augusti 2015

Essence - Eye Sorbet

Jag behöver inte ens nämna att jag är galen i ögonskuggor va? Vågar inte ens tänka på hur många jag har vid detta laget men jag älskar nästan varenda skugga jag äger. Krämskuggor är ljuvliga saker tycker jag, det går så himla snabbt att dutta dit lite skugga med fingrarna på ögonlocken och så kan man swischa iväg. På El Corte Ingles matavdelning i Puerto Banus säljer de budgetmärket Essence och i en reakorg för någon futtig euro hittade jag den här ljuvliga skuggan.
Jamen, det gick ju inte att motstå! Fattar ni hur fin den är? Illuminating Plum heter den och den drar faktiskt lite åt rosa även den mest ser silvrig ut. Ljuvlig!

1 kommentar:

Lackert sa...

Ögonskuggor är även en av mina laster, finns ju så många underbara nyanser och sorter. Tycker den ser super snygg ut