torsdag 20 augusti 2015

Catrice Luminous lips i nyansen Coffee & Cream

För ett tag sedan köpte jag ett skirt läppstift från Catrice, det kommer från deras Luminous-serie och heter Loveable Me, ni kan titta här för fler bilder. Det här stiftet har varit en storfavorit i min handväska under sommaren, ni ser ju på bilden hur mycket jag använt det och då har jag en massa andra lippiesar i väskan. Stiftet är mjukt och känns helt ljuvligt på läpparna och så gillar jag att man kan applicera utan spegel.

Nu när jag var i Spanien så passade jag på att köpa på mig ett till stift ur serien fast i nyansen Coffee & Cream, en nyans som drar lite mer åt brunt.
Till vänster Loveable Me och till höger Coffee & Cream, perfekt alternativ till läppcerat då känslan nästen är densamma men att man får lite färg på köpet.
Dessa stift finns i åtminstone 14 nyanser och om man inte har vägarna förbi ett land där Catrice säljs så kan man med fördel klicka hem dem från Kosmetik4less för endast 3,95 euro.

Inga kommentarer: