fredag 19 juni 2015

Spännande brun-utan-solprodukter från Vita Liberata

Brun-utan-sol är något jag använder ytterst sällan, mest pga att jag inte gillar doften och att jag flera gånger råkat ut för fläckigt resultat. Häromdagen fick jag ett pressutskick från Vita Liberata och jag tänkte först att detta är nog inget för mig. Men så läste jag om produkterna och blev faktiskt riktigt nyfiken så här ska testas! Varför blev jag intresserad då? Läs här så får ni se:
Trystal Minerals (450:-) är något så ovanligt som ett mineralpuder med brun-utan-sol-effekt. Det används utanpå ansiktskräm eller foundation för att få något att fästa på. DHA-ämnet (som gör huden brun) aktiveras när det kommer i kontakt med huden. Det ingår en kabukiborste som känns mjuk och skön. Varaktigheten ska vara 3-7 dagar.
Self Tanning Night Moisture Mask (379:-/65 ml), detta är alltså en mask som man lägger på kvällen innan läggdags. Under natten ger den återfuktning, lyster och och brun-utan-sol-effekt. Lämnar inga fläckar på örngott - bra där! Den ska även vara bra mot ålderstecken då den innehåller något som kallas HyH2O-teknik (vet inte mer där tyvärr). Innehåller antioxidanter och även sebumkontroll för oljiga hudtyper.

Jag sätter igång genast och provar! Återkommer med resultat.

GLAD MIDSOMMAR förresten! Hoppas ni har en trevlig dag och kväll. Vi firar med kompisar som bor i villa, inte så kul att vara i stan på midsommar direkt...

Inga kommentarer: