fredag 1 maj 2015

Catrice - Allround Coverstick

Concealers kan man aldrig få för många av. Så tänkte jag när jag strosade runt på DM vid Alexanderplatz i Berlin. Så det här stiftet hamnade i korgen och fick åka med hem, även om jag faktiskt har en favorit på concealerfronten som kommer från Bare Minerals. Dock börjar min favoritdosa ta slut, och den är tyvärr svinigt dyr, och jag letar därför budgetalternativ även om det nog kommer att sluta med att jag klickar hem ett nytt exemplar av min favorit.
Nåväl, concealerstiftet från Catrice ser ut såhär och jag ska testa ordentligt och sen kommer ni säkert få veta om det blev en favorit. Denna concealer verkar faktiskt rätt krämig och vältäckande så det kan hända.
Concealern är doftfri. Jag målade lite på armen och se hur väl den täckte min lilla leverfläck nere till vänster. Man ser bara strukturen av leverfläcken. Vad tror ni - verkar den bra?

Jag tror det finns tre nyanser av dessa och min heter Sand. Som vanligt kan ni som inte ska resa köpa Catrice på Kosmetik4less. Bara 2,95 euro kostar denna concealer - som hittat! Haha, det känns som om jag måste klicka hem hela sortimentet av det här märket. Kan man göra det? Jag är bl a sugen på concealer i dosa från samma märke... hmmm.

Inga kommentarer: