torsdag 30 april 2015

Catrice - Eyebrow Set

Äsch, ni får stå ut ett tag till med mina budgetinköp från Berlin. Idag är det dags för ett brynkit från Catrice.
Den lilla dosan rymmer två nyanser av brynskuggor och jag tror den mörka ska bli fin på mina bryn, har tyvärr inte hunnit testa men ska se om jag kan fixa en sminkning med flera av produkterna jag skrivit om kombinerat.  Jag är glad att det inte finns ett vax i förpackningen också för jag avskyr när de lägger kladdiga produkter ihop med puderprodukter, det blir bara smet då efter ett tag och jag gillar ändå bäst att ha en genomskinlig brynmascara att "sätta" färgen med och forma brynen.
 Under skuggorna finns en liten låda med duo-ändad pensel samt den minsta pincett jag sett.
Verkligen pyttesmå verktyg, jättesöta! Bra för resan, men härhemma föredrar jag nog mina vanliga pincetter från Anastasia och Vitry samt bättre penslar.

Vad går en sån här dosa loss på då? Jo bara 3,95 euro! Alltså under fyrtio kronor! Helt otroligt. Om ni inte ska åka utomlands så finns denna på Kosmetik4less.

Inga kommentarer: