lördag 21 februari 2015

Popuprea - missa inte!

Alltså ni får bara inte missa rean som pågår just nu! Vilken rea undrar ni då? Jo, rean hos Popupshop såklart! Detta är en tillfällig rea som anordnas av företaget som har den svenska agenturen för Decléor, Bare Minerals, Molton Brown, Priori, Matis m fl. De rensar just nu sitt lager ordentligt och priserna är heeeelt, jag menar heeeelt galna!

Jag har faktiskt lagt två ordrar med två dagars mellanrum, ooops! Perfekta saker både till er själva och att ha som gåbortspresent. Där finns hudvård, kroppsvård och smink samt ett flertal roliga och fina kit med blandade produkter. Om man handlar fyra produkter så får man den billigaste på köpet. Om man handlar för över 500:- så får man en läppenna på köpet, om man tipsar en kompis så får man en produkt på köpet, ja där finns massa erbjudanden så läs ordentligt!

Vad köpte jag då? Jo, det blev ett kit med produkter från mitt favvomärke Matis, en gåbortspresent från Decléor, krämskuggor från Bare Minerals samt några produkter för 99:-/st från Priori. Det senare märket har jag aldrig provat och de produkterna kom in i shoppen lite senare än övriga så därav blev det två ordrar för mig.

Jo, jag har faktiskt ett till tips till er: Charlotte Tilbury har gratis frakt till Sverige nu i helgen med koden FEBFREESHIPPING. Vet inte om jag sett detta tidigare faktiskt. Jag har suktat efter hennes fina skuggpaletter och läppstift ett flertal gånger och lade faktiskt en palett i varukorgen igårkväll. Men så besinnade jag mig - herregud, jag har ju typ tusen skuggor hemma redan och har precis köpt ett flertal till så jag får lugna mig. Men lite ont gjorde det... jag sitter och är sugen på att bjuda familjen på en långweekend till Berlin senare i vår då min man fyller 50 så jag får hålla igen lite. Varför är fina sminkprodukter så lockande, de kommer ruinera mig!

Inga kommentarer: