lördag 28 februari 2015

Clinique - väldigt bra GWP just nu

Clinique är ju det märke som jag tycker är allra bäst på GWP-er. Vad jag vet så var de även först med detta fenomen. Imorse såg jag den här annonsen i GP och jag tyckte att erbjudandet var för bra för att inte tipsa er. Om jag ser rätt så innehåller erbjudandet följande miniprodukter som ska vara värda 1087 kronor:

  • Ansiktskräm
  • Ögonkräm
  • Ögonsminkremover
  • Rengöring för ansiktet
  • Palett med rouge och två skuggor
  • Rougeborste och en skuggpensel
  • Läppstift
  • Mascara
  • Necessär
Detta är ju nästan allt man behöver för resan vad gäller ansiktet. För att få gåvan behöver man köpa två produkter varav den ena är hudvårdande. Erbjudandet gäller på NK till den 10 mars och jag vet inte om det gäller även på NK i Stockholm. Ni får gärna skriva i kommentarerna om samma gäller i hufvudstaden.

6 kommentarer:

Emma P sa...

Väldigt bra GWP helt klart!

Ninni sa...

Ja, bästa hittills kanske?

Kerstin sa...

TUR att jag inte bor när ett NK ;)

Ninni sa...

Hahaha... ☺️

Lotta L sa...

Får säga detsamma som Kerstin!
En sån GWP kan dom väl ha här nere också nån gång...

Ninni sa...

Håll utkik, det kanske kommer!