onsdag 24 september 2014

Snabbt inlägg i förbifarten...

...tänkte bara berätta för er att Eleven kommer att ta in ett nygammalt märke snart som många av oss saknat länge här i Sverige. Jag blev inbjuden på presentation, men kan tyvärr inte gå på den då den är i Stockholm denna veckan. Men håll koll och fundera på det ni! Jag kan säga att jag jublade när jag läste inbjudan trots att jag inte ens kan vara med. Spännande va?

Är fortfarande superupptagen med jobb mm så hinner inte blogga mer just idag, men är snart tillbaka!

5 kommentarer:

Lotta L sa...

Ja nu blev man riktigt nyfiken! Kommer att kolla Eleven varje dag nu!

Lackert sa...

Nu e jag jätte nyfiken, funderar och funderar men har inte en aning :)

Ninni sa...

Ja, jag vet inte ens om jag får skvallra än så länge så jag låter er vara nyfikna ett tag här. :-)

Kerstin sa...

Jag kan (som vanligt) inte heller gå, men är pepp ändå :)

Ninni sa...

Man kanske skulle bott kvar i Sth...