torsdag 17 juli 2014

Nail bling från Sephora

De här etiketterna testade jag i helgen. Jag hade provat andra från Sephora innan och varit nöjd med dem och jag tyckte det var dags för lite bling...
Etiketterna kom i ett ark med 18 stycken i lite olika storlekar. Den största var för stor för min tumnagel och den minsta för liten för min lillfingernagel så de borde passa alla. Tror jag har medelstora naglar.
Etiketterna var rätt svåra att fila av så jag tog hjälp av en nagelbandstång, då blev det lättare.
Eftersom etiketterna var skrovliga så gick det inte att få kanterna så fina, det gjorde också att etiketterna lossnade rätt så lätt. Jag skulle säga att dessa är helt ok för en fest. Jag hade dem över helgen eftersom vi åkte bort och de såg rätt så tilltufsade ut när vi kom hem på söndagen. De sitter inte så bra alltså, men är inte helkassa såsom Rival de Loop-etiketterna.
Jag tycker de är ganska fina och det är möjigt att de hade suttit något bättre på omålade naglar, men jag ville ha en grundfärg under.

Lacket jag grundade med heter Eiffel for you och det kommer från L'Oreal, vet inte om det finns att köpa i Sverige dock för jag tror jag köpte det i LA om jag minns rätt... det var ett tag sedan så är osäker.
Vad tycker ni? Var de fina? Jag har etiketter i liknande mönster från Essie så undrar om de är bättre eller sämre...

4 kommentarer:

Lotta L sa...

Dom ser fina ut!

Ninni sa...

Ja, inte så dumma! : )

Kerstin sa...

Ser bra ut!

Ninni sa...

Ja, eller hur! : )