fredag 11 april 2014

Småroligt tips om man ska åka till USA

Jag gjorde precis en lite rolig upptäckt, synd att jag inte upptäckt det tidigare. Om man går in på CVS hemsida och klickar på Deals så finns det printable coupons i vänsterkanten. Där finns alla möjliga rabattkuponger som man kan skriva ut och ta med sig! Jag ska definitivt printa ut varenda kupong jag kan tänka mig och ta med till NY när jag åker dit. Wholefoods har också sånt. Walgreens har något liknande system men där behöver man nån form av medlemsskap, ska se om jag kan röna ut hur det funkar... om nån av er vet får ni gärna hojta! Om man är tvungen att ha ett plastkort där så kan jag ju alltid skaffa ett på plats och ladda ned kupongerna från iPaden på hotellrummet och sen gå dit igen. Vi är där i åtta dagar och bor centralt så jag misstänker att jag kommer att avlägga mer än ett besök på det apoteket om jag känner mig själv rätt.

Jag tittade häromdagen på teveprogrammet Berg & Meltzer i USA och där hängde tjejerna med två så kallade coupon queens och handlade i en affär. Coupon queens är kvinnor som bunkrar upp med kuponger och handlar utav bara attans. Herregud vad de damerna hade rabattkuponger! Galet! Kolla in programmet på Kanal 5's playsida om ni är nyfikna. Tror det var andra eller tredje avsnittet. Tror jag ska bli en coupon queen... haha.

Inga kommentarer: