söndag 23 februari 2014

Tio tomma

Äsch, jag struntar i presentationen och kör igång direkt:

  •  Peter Thomas Roth Moisture Infusion facial bar, ansiktstvätt i form av hårdtvål. Jag använder dessa till händerna eftersom de är så milda och inte torkar ut och jag använder dem även till att snabbtvätta penslar. Inte alltid jag orkar ta fram min riktiga penseltvål. Dessa är oparfymerade.
  • Yves Rocher deo som var kass, gav den en etta i min recension och tänker inte ens länka för den var så dålig.
  • Mavala Mavadry, snabbtorkande överlack, funkade helt ok men är nu klibbigt och torrt och det var ingen idé att tunna ut eftersom flaskan nästan är slut.
  • Michael Todd ansiktsvatten som jag skrivit om här
  • Mascara från Lancôme i provstorlek av sorten Hypnôse, inte speciellt märkvärdig och ingen bra borste. Fattar inte riktigt hajpen med Lancômes mascaror då jag tycker att Clinique gör mycket bättre sådana om man nu tänker samma prisklass.


  • Världens bästa schampoo och balsam från Redken. Herregud vad bra dessa var, varför har jag inte recenserat dem? Jo, därför att de inte finns att köpa längre. Tror de är utbytta mot de här som jag inte testat ännu. Jag älskade doften, konsistensen, känslan och vad de gjorde med mitt hår. Jädrars att de slutat tillverkas, detta var mina favoriter av de grejor jag testat från märket.
  • Deliplus kroppsskrubb, kommer från den spanska matvarukedjan Mercadona. De har bra grejor och denna var inget undantag.
  • Yves Rocher duschkräm apelsin, gillar!
  • Method skumtvål, dessa har ni sett många gånger förut i min blogg för jag gillar dem jättemycket. De finns i flera dofter och detta var röda Hibiscus Flower. Finns på iHerb för en billig penning. 


2 kommentarer:

EllenF sa...

Ofta som ens favvo-schampon byts ut tycker jag :/

Ninni sa...

Vet inte om jag haft några riktiga favvisar förut i den genren....