tisdag 4 februari 2014

Lite roliga erbjudanden just nu

Jag har gjort lite research om vilka erbjudanden som kan locka er just nu. Detta blir ett text-tungt inlägg, men det kanske är värt att läsa ändå?

Kicks har GWP-erbjudande med Biotherm just nu, om man handlar produkter för 550:- från märket så får man fyra småprodukter på köpet. Gäller både på websidan och i butik vad jag förstår. Se här. Handlar man på websidan och ber att få sin order till butik så är frakten gratis samt att man får med tre gratisprover. De har även Bare Minerals-gåva just nu och lite annat smått och gott så titta in på sidan.

Cheapsmells har ju bytt namn och heter numera Allbeauty, just nu har de en massa produkter från Clarins på erbjudande. Se här.

Coastalscents har fina erbjudanden, även om man får se upp med fraktkostnaden. En av mina läsare tyckte att hon fick för hög frakt och tog då bort någon produkt och sjönk frakten dramatiskt vad jag förstår så man får prova sig fram och det finns även olika frakt-alternativ. Jag brukar alltid välja det billigaste alternativet för det blir ekonomiskt i längden även om något skulle hända någon enstaka gång. Just nu har Coastalscents bl a ett paketerbjudande med en 88-palett, ett borstkit med 12 penslar, ett rouge och en eyeliner för bara $22,95 vilket motsvarar ca 155:-. Här hittar ni det kitet. Jag har ett rouge från samma serie som rouget i erbjudandet och det är galet bra pigmenterat.

Cherryculture har 20% på hela sortimentet fram till den 6 februari med koden JTV14, så passa på att fynda märken som NYX, Jordana och Milani m fl.

Sen har vi de sedvanliga tidningsprenumerationerna förstås:

Damernas Värld har erbjudande med härliga produkter från Rituals där man får tre nummer av tidningen, samt tre produkter för 59:- + frakt 39:50. Se här. De har även ett erbjudande med fyra produkter och 6 nummer av tidningen för ytterligare en liten slant. Jag såg även ett erbjudande med andra produkter från samma märke från tidningen Style By, men kan då rakt inte hitta det igen då jag följde nån länk jag såg. Men ni får gärna tipsa i kommentarerna om ni ser den länken. Rituals gör underbara grejor nämligen så jag brukar hoppa på de erbjudanden jag ser med produkter från märket.

Amelia har erbjudande med massa produkter. Sju nummer av tidningen, mascara från Face, mineralsminkkit med två skuggor, rouge och foundation samt två doftljus för 159:- + porto 39:-. Oj, vad grejor! Här hittar ni det erbjudandet.

Gillar ni tidningen Tara så har de sex nummer för 189:- + porto 69:- och då får man fyra vinglas från Iittala, kanske inte skönhetsrelaterat direkt men ändå. Här hittar ni det.

För er lite yngre finns det erbjudande hos Veckorevyn med en mascara från L'Oreal ( Miss Manga), nagellack från samma märke och ett par hörlurar. Sex nummer av tidningen och premierna för 199:- + porto 29:50. Här är erbjudandet.

Tidningen Elle har just nu fyra nummer samt tre hårprodukter från Sachajuan (schampoo, hårkur och volympuder) för 98:- + porto 39:-. Här finner ni det.

Femina har också erbjudande, denna gången med produkter från Clarins, man får bodylotion, handkräm och fotkräm från märket när man köper fyra nummer för 98:- + porto 39:-. Här ser ni det.

Tipsa gärna i kommentarerna om ni har några kul tips på reor, erbjudanden mm.






4 kommentarer:

Lotta L sa...

Jag är alltid svag för tidningserbjudande, ja erbjudande överhuvudtaget egentligen. I julas fick jag en prenumeration på Amelia där man skulle få två ögonskuggor, läppglans samt mascara från Make Up Store. Jag såg verkligen fram mot att få grejerna och gick och spanade i brevlådan hela tiden. Givetvis var det inte samma produkter dom kom, "pga stor efterfrågan bla bla bla tyvärr slut bla bla skickar andra produkter." Nu fick jag en eyedust som kändes rolig, när jag nu får upp locket, samt en annan färg på läppglanset dom jag blev nöjd med. Den andra ögonskuggan var en ljusorange som jag redan har, och mascaran (som jag sett fram mot sååå mycket) var den vanliga torra från Face dom brukar ha. Lite besviken blev jag allt.
Långt gnälligt inlägg blev det här. Vill bara säga att jag aktar mig noga i framtiden för att hänga upp mig alltför mycket på gåvan, för det är inte säkert man får den. Men man ska väl inte gnälla egentligen, det var ju mycket produkter. Men jag är nog lite gnällig och trött nu.
Clinique gåvan från Åhléns tycker jag ser fin ut! Det är väldigt frestande..

Ninni sa...

Bra tips med Åhléns där. Jo, jag har också fått ersättningsprodukter ibland, lite besviken blev jag när jag inte fick MUS Coverallmix (trippelconcealern)som utlovat, den har jag fortfarande inte provat. Men jag tycker ändå att jag fått bra ersättningsprodukter de få gånger som "originalgåvorna" tagit slut.
:-)

Lotta L sa...

Nu skriver jag här igen, har sett att Damernas Värld har erbjudande om 4 nummer samt lite sminkprodukter från Body Shop, 99:-. Läppglans, BB creme samt shimmer wawes. Ack ja, vad man vill ha grejer! Får väl se om jag slår till!

Ninni sa...

Inte dumt!