tisdag 17 december 2013

Testar ny hudvård från Michael Todd

Jag startar nu en ny hudvårdsrutin. Den här gången kommer produkterna från Michael Todd True Organics, ett märke som jag varit nyfiken på ett tag och som jag läst gott om. De här produkterna kan man köpa direkt på märkets hemsida.

Är ni intresserade så sätt upp er på mail-listan på websidan, då får man ibland olika erbjudanden om rabatter och bonusprodukter. Jag köpte ett test-kit (rejäla förpackningar) och ett ansiktsvatten i fullstorlek och fick då en mask på köpet. Om jag minns rätt så var det även 20% rabatt när jag beställde, men minns inte riktigt då jag haft produkterna i lager ett tag.

Jag har rengöring, två olika ansiktsvatten, två olika masker, ansiktskräm och peeling på lager för testning och lovar återkomma med recensioner. Har ni hört talas om märket eller testat några av produkterna?

4 kommentarer:

Bam sa...

Jag har faktiskt aldrig testat detta, men det låter lockande! Ser fram emot en recension.

Ninni sa...

Ja, jag är mycket nyfiken!

Lotta L sa...

Jag har heller aldrig testat, inte hört talas om märket innan heller! Ska bli kul höra vad du tycker!

Ninni sa...

Japp, blir några recensioner sen!