fredag 1 november 2013

Underbar fotkräm från Deep Steep

Den här tuben bor just nu på mitt sängbord. Det är en fotkräm från Deep Steep. Förutom att den kommer i en rejält stor tub på hela 177 ml så är den helt otroligt underbar. Lagom fet och doftar precis som polkagrisar. Fick kommentar från ena sonen att mina fötter doftade väldigt gott - hur ofta säger någon så? Och nu undrar ni varför han nosade på mina fötter va? Jo, vi brukar ligga lite kors och tvärs i en enda hög på kvällarna och titta på teve hela familjen så det är lätt hänt att man råkar swischa förbi någons näsa med foten ibland, helt naturligt alltså.

Jag har köpt min tub på iHerb för ynka $6,11 (ca 40:-), men denna finns även på Feelunique för £7,95 (ca 85:-). Så ni ser, det är ingen dyr historia alls!

Om jag skulle köpa den igen så skulle jag beställa från iHerb för prisskillnaden gör att frakten blir gratis för den ligger bara på några dollar och då kan ni passa på att handla lite mer grejor såsom t ex billiga läppcerat till vintern. Uppger ni dessutom AVA087 så får ni dessutom rabatt på $5 om ni är en ny kund. Jag får också lite profit för det eftersom det är "min" kod.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Den låter himla trevlig!

Ninni sa...

Ja, den är mysig!