söndag 17 november 2013

Tävla och vinn mascara samt julrabatt!

Nu var det länge sen jag körde en tävling här i bloggen. Gulliga energiska Linda, som säljer märket LR tyckte detsamma så därför kan ni nu vinna en svart mascara från LR's Serie Colours. Mascaran ger volym och en extra böj på fransarna. Den stimulerar tillväxten och passar även känsliga ögon och användare av kontaktlinser. Visst låter den bra?

För att vinna mascaran så vill jag att ni mailar svaret på frågan nedan till min mailadress ninni_70@hotmail.com:

Hur många olika mascaratyper finns det i LR's katalog och vad heter de?

Svaret hittar ni såklart i LR's höstkatalog på Lindas sida som ni finner här. Glöm inte att skriva er adress i mailet så att Linda vet var hon ska skicka vinsten. Ni har till nästa söndag, den 24 november, kl 17 på er att tävla. 

Bra erbjudande!
Just nu ger Linda mina läsare 10% på innehållet i julkatalogen från LR. Ange koden Ninni när ni beställer, skriv in den i meddelanderutan längst ned på sidan. Jag har bläddrat i katalogen och där finns verkligen det mesta såsom dofter, doftljus, skönhetsprodukter, accessoarer, smycken, teer och även saker till killar. Så in med er nu och shoppa julklapparna så slipper ni stå i långa köer när det närmar sig jul.