onsdag 30 oktober 2013

Anatomicals - Never lose your cherry

Ett tag fick man med produkter från Anatomicals i var och varannan Glossybox. Jag har slutat prenumerera på den, men har lite saker kvar från boxarna. Anatomicals är inte mitt favoritmärke. Jag har, förutom detta gloss, fått kroppsskrubb och duschkräm och jag tyckte inte om någon av dem. Det känns som riktigt dålig kvalitet faktiskt. Tänkte att jag kanske skulle ändra mig så jag tog fram detta gloss ur mitt förråd. Men nix, det känns som plast på läpparna och doftar extremt syntetiskt så det tänker jag inte använda.

Är det någon av er som gillar Anatomicals och i så fall vilka produkter?

3 kommentarer:

Minerva sa...

Har precis samma grejer som du från Glossybox, håller med, de är inte nåt vidare.Glosset duger, det återfuktar lite bättre om man liksom masserar in det med fingertoppen på läpparna, men kroppsskrubben o. duschkrämen kändes just plastiga, skrubben luktade ju plast till och med!

Anonym sa...

Men jag är nöjd :-) Carin

Ninni sa...

Det är bra det!