måndag 19 augusti 2013

Spännande prover från Missha

Jag har köpt lite spännande prover från ett koreanskt märke som heter Missha. Jag har bl a hört att deras BB-kräm ska vara den bästa i världen. Behövde ingen BB-kräm just nu, men blev nyfiken på märket så jag klickade hem ett 10-pack med olika prover. En av proverna (högst upp till höger) innehåller en kräm med snigelsekret - en av de senaste flugorna inom hudvård. Låter lite äckligt, men ska vara bra för allt möjligt tydligen. Testa kan man ju alltid.
Jag har lite problem bara, två av proverna har bara koreansk text så jag har inte en susning om vad de innehåller. Det är inte möjligen någon av mina läsare som vet mer om dessa eller som kan koreanska? Jag har varit inne på Missha's hemsida och jag tror att provet ovan innehåller MSA Golden snowflake Overnight cream, men är inte helt säker.
Ovan och nedan är samma prov från fram- och baksida. Helt omöjligt för mig att veta vad det är som sagt. Kan vara ett ansiktsvatten för det finns en bild på Missha's hemsida med en flaska som liknar denna... hmmm.

2 kommentarer:

Nina sa...

Oj!! Spännade :-) Kul att höra vad du tycker om produkterna.

Ninni sa...

Lovar berätta sen.