fredag 23 augusti 2013

Core Beauty - Columbia Rd

Core Beauty är ett märke som jag aldrig sett förut, sprang på det inne på matavdelningen på El Corte Ingles i Puerto Banus i somras. På matavdelningen har de budgetmärken såsom Essence, Rimmel, L'Oreal, Maybelline m fl. Kan inte säga att alla produkter från Core Beauty såg jätteroliga ut, men jag fastnade för det här korallröda lacket, det heter Columbia Rd.
Täckningen var alldeles utmärkt, man hade klarat sig med ett flödigt lager, men jag målade två lite tunnare och toppade med Trinds snabbtorkande överlack. Torktiden var något trög, men inte jättetrög. Gillar verkligen färgen på detta. Undrar om jag ska göra en jämförelse med de korallröda lack jag har, vill ni se tro?
Imorgon kommer det upp fler smycken på bloggen så håll utkik! Jag har en del godbitar på lager nu. Scarfsen börjar dyka upp också, men jag vill gärna ha in ett antal först så att jag kan ge lite mängdrabatt om man köper fler. Alla gillar väl rabatter? Vill att ni ska ha lite att välja på innan jag visar.

Inga kommentarer: