onsdag 21 augusti 2013

Apolosophy-lack



Jag har varit urdålig på att måla naglarna under sommaren, tror kanske att jag behövde en paus från nästan all vad smink innebär. Nu har jag fått en nytändning och lackade häromdagen om både fingernaglarna och tånaglarna med två av de färgglada lacken från Apolosophy. Fingrarna fick det blåa lacket Ocean Breeze.

Tånaglarna fick korallröda lacket Fresh Orange. Tycker namnet är lite fel där... Fint är det iaf så det gör inget. Man hade kunnat komma undan med bara ett tjockt lager av båda lacken, men jag lade två på fingernaglarna. Torktiden är väldigt bra med Trinds Quick Dry ovanpå.

Ifall ni undrar var mina sandaler kommer ifrån så kommer ni att bli överraskade - de kommer nämligen från Lidl av alla ställen! Köpte dem när vi handlade mat nere i Spanien. Köpte även två par finfina tygskor där som jag använt massor, ibland är budget lika bra som lyx tycker jag. Tror jag gav 7-8 euro per par.

5 kommentarer:

Lotta L sa...

Fina färger! Och fina sandaler med!

Minerva sa...

Snyggt!Ja, Lidl kan bjuda på riktiga överraskningar, har också gjort en hel del fynd där!

Ninni sa...

Tack! :-)

Kerstin sa...

Fresh Orange är flitigt använt här. Har det på tårna för säkert tredje gången :)

Ninni sa...

Se därja! :-)