fredag 1 mars 2013

Bloggförsäljning

Jag är verkligen i rensar-tagen just nu, rensar garderober och annat för att få lite mer plats här hemma. Mycket går till välgörenhet och det känns bra. Som ni vet så kör jag P50P nu under våren. Det betyder att jag måste göra av med minst 50 produkter innan jag köper något nytt. Kolla inlägget här för de regler jag satt upp för mig själv. Jag har även bestämt mig för att sälja lite grejor som jag inser att jag inte kommer att använda. Några av dem är riktigt fina. Därför tänkte jag ge er chansen på dem innan jag lägger upp dem på Tradera, det ni inte vill köpa kommer jag alltså att sälja där sen. 

Om ni är intresserade av några av grejorna så kollar jag upp fraktkostnad (enligt Postens portotabell), emballage tar jag såklart inget för men köparen betalar frakten. Här är grejorna:
Ett kit med fyra smålack från OPI's Skyfall-kollektion (4x3,75 ml). 80:- plus frakt vill jag ha för detta. Jag har använt två av lacken en gång vardera och de två andra är helt oanvända. SÅLDA!

Bare Minerals Touch up veil från Ready-serien. Spf 15 har detta. Köpte för mörk nyans och inser att jag inte kommer att använda detta. Jag har testat pudret lite med en ren pensel, men ytan ser nästan orörd ut som ni ser på bilderna. 140:- vill jag ha för detta (kostar 18 pund på Feelunique just nu och då har de ändå 15% på Bare Minerals just nu, Kicks tar hela 485:-).


Resterande grejor har jag inte satt något fast pris på så jag tänkte låta er ge mig bud om det är något ni vill köpa. Jag lovar att inte vara kräsen med priserna så var inte rädda att ge bud även om ni inte vill betala så mycket. :-)
 På bilden ovan ser ni:

  • Clarins Self Tanning Instant Gel, 30 ml. Ny och plomberad.
  • Oriflame Urban Shield gloss i färgen Pink Lustre, ny och oanvänd såklart. Reserverat.
  • Balance Me, Wonder Eye cream (från Glossybox), använd två gånger, så nästan full. 7 ml rymmer tuben. SÅLD!


  • Pure Mineral Rouge i färgen Rosy Glow, plomberad och ny. SÅLD!
  • Pure Mineral Mineral foundation (står att den funkar till alla hudtoner, men den är ganska ljus som ni ser på bilden nedan). Plomberad och ny. SÅLD!
  • Pure Mineral shimmer shadows i två nyanser som saknar namn. Plomberade och nya.
  • Model Co, cheek+lips från senaste Glossyboxen i nyansen Rosy red. Ny i förpackning. SÅLD!
  • Model Co, läppenna, från senaste Glossyboxen, ny i förpackning. 

 Här ser ni nyanserna på grejorna jag beskriver ovan.
Diverse ögonskuggor och dylikt:

  • MUA trioskugga Passion, endast testad med ren pensel. Reserverade.
  • IsaDora trioskugga nr 86 Leopard, använd ca tre gånger med ren pensel. 
  • Kit från LA Colors med trioskugga, svart ögonpenna och vässare, obruten förpackning. Detta kit heter Rose.
  • Två stycken skuggpaletter från MUA. Den i bruna nyanser heter Heaven and Earth, obruten förpackning. Den mer färgglada heter Glitter Ball och den har jag testat två gånger, de flesta av skuggorna är dock orörda. Köpte även en större palett från samma märke och jag kände att den räckte för mig så jag gör mig av med dessa. Kvaliteten är inte världsbäst, lika bra att vara ärlig.
  • Kvartettskugga i lila toner från den amerikanska skönhetskedjan Ulta's eget märke. Testad en gång med ren pensel. Reserverade.
  • Tjock ögonpenna från Yves Rocher i den mörkt tealfärgade nyansen Vert Marine. Testad två gånger, aldrig vässad. Såld!
  • Dubbeländad ögonpenna från Ulta's eget märke. Ena änden är mörkbrun och den andra plommonfärgad. Ny och plomberad. Såld!

Har ni några frågor om grejorna så får ni gärna maila mig på ninni_70@hotmail.com eller lämna kommentarer på detta inlägg. Jag väntar någon vecka innan jag lägger upp sakerna på Tradera så fundera inte för länge. :-) 

13 kommentarer:

Evelinas blogg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Evelinas blogg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Evelinas blogg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Evelinas blogg sa...

Hej! Åh, shopping! :) Jag köper gärna rouget i puderform, rouget i gel-form och ögoncremen! Säg ett paketpris! :)

Ninni sa...

Evelina, mailar dig imorgon! : )

Anonym sa...

Jag är intresserad av läppglanset från Oriflame, Passion från Mua och de lila från Ulta. Är det möjligt att få kolla in färgerna när vi ses innan jag bestämmer mig? Bra att du har köpstopp! Kramar Carin À

Ninni sa...

Carin, jag lägger undan dem till dig! Skriver reserverade på dem. Kram!

madde.s sa...

hej
Vad kostar pure minerals foundationen?

Ninni sa...

Vad sägs om 55:- inkl frakt? Maila mig din adress om det är ok så ska du få kontonumret. :-)

Minerva sa...

Jättebra initiativ att sälja av! Tyvärr hann jag inte anmäla intresse, under veckorna hinner jag inte alltid kolla av mina favoritbloggar, men det går väl fler tåg!

Ninni sa...

Det finns ju mycket kvar! :-)

Litzy sa...

Ta med OPI på jobbet - Jag köper dom gärna :)

Ninni sa...

Ok Litzy!