fredag 15 februari 2013

Reseförpackningar

Varje gång jag reser bort så försöker jag banta packningen så gott det går. Reseförpackningar är toppen i mitt tycke. Den här gången åkte vi med Ryanair för första gången (köpte till 15 kg resväska x 2 för hela familjen på flygbiljetterna) och eftersom London är resmålet så vill jag ju såklart ha så mycket plats i väskan på hemvägen som möjligt. Helst vill jag åka dit med nästan tom väska för att kunna shoppa obehindrat, men lite kläder och sånt måste man ju ha.

De här småförpackningarna har jag med mig på resan, de rymmer 15-50 ml/st:

  • Molton Brown - Soothing hand cream 
  • Molton Brown - Ultra smooth coco de mer body lotion
  • Dr Bronners Magic soap
  • Herbal Essences Hello Hydration schampoo och balsam
Jag gillar att passa på att testa nya produkter, om något är urdåligt eller tar slut får jag väl köpa något annat i London för att ersätta.

Inga kommentarer: