lördag 23 februari 2013

Pretty Quik - dip in

Dip-in-removers för att ta bort nagellack har vi ju haft i Sverige ett tag nu. Min favorit kommer från Depend även om LR's variant också är bra. Bourjois burk var värdelös och Sephoras rätt så bra även om burken är för djup för min smak. Hittade dessa på Superdrug i London, de här burkarna är mindre till storleken än alla de andra, vilket är bra om man t ex ska ut och resa.

Jag trodde att jag köpte två removers, men det visade sig att den ena är en produkt mot nagelbitning - som Stopp&väx ni vet. Man stoppar nageln i den och så smakar det äckligt när man ska bita. Jag är ju inte nagelbitare så om någon av mina läsare har problem med detta så får ni gärna höra av er (först till kvarn) så kan jag skicka burken mot att ni betalar portot på 24:- (den är tyvärr lite för tjock för att kunna postas med bara två frimärken så portot blir högre dessvärre). Lite fattig just nu efter resan av naturliga orsaker, annars hade jag bjudit på portot också.
Återkommer när jag testat removern ordentligt. Det är den rosa på bilden.

1 kommentar:

Evelinas blogg sa...

Åh, jag tar gärna den där burken... Blivit lite mycket nagelbitning den senaste tiden... :/