fredag 8 februari 2013

Ninni önskar sig

Åh, just nu är suget stort på alla håll och kanter efter allt möjligt. T ex är jag väldigt sugen på de här fina nya krämskuggorna från Sigma. Här finner ni dem. De lär funka både som skuggor på egen hand och som primers. Flera bloggare har skrivit om dem, t ex Nikkie och Fröken Rosa. Priset per skugga är helt ok, de kostar $13/st (ca 85:-) och finns även i kit om tre stycken, men jag har förstått att frakten från Sigma är rätt så dyr. Testade att lägga två skuggor och en pensel i varukorgen och det blev $22,30 i fraktkostnad (ca 150:-) för billigaste alternativet, inte oöverkomligt, men ändå...

Jag har tidigare köpt ett par suveräna penslar från märket, men den gången var det gratis frakt pga Black Friday. Om ni ser ett sånt erbjudande så får ni gärna tipsa mig för jag köper dessutom gärna fler penslar, de är nämligen helt underbart bra! Denna pensel är min favorit av de jag äger. Sigmas penslar kan lätt mäta sig med penslarna från MAC, som ju är mycket dyrare fast mer lättillgängliga.

Inga kommentarer: