fredag 25 januari 2013

Superhett tips!

Snyggingar kolla in det här: Frontcover cosmetics har rea just nu och idag är det ju löning! Den underbara paletten Smoulder eyes finns med på rean och kostar nu bara £17,50. Hade jag inte redan ägt den så hade jag slagit till bums för den är verkligen min allra bästa palett nånsin! Jag beställde nu True Colours-paletten samt ett smart etui där man kan sätta in skuggorna för att slippa ta med hela den stora paletten hela tiden. Frakten? Den gick på £4,50 och det är ju suveränt bra!

Dessutom kommer snart vårkollektionen som ni kan kolla in här, den har dock inte kommit in i webshoppen ännu såvitt jag kan se.  Jag tycker den ser finfin ut! Jag skulle lätt kunna äga alla paletterna de har.

Jag kom på att jag har massor av paletter på gång just nu från flera webshoppar... säkert fem-sex stycken. Den här våren blir det verkligen palettfrossa. Jag skulle behöva en hel bokhylla till alla mina paletter snart. Ska nog rensa bort lite tråkiga böcker som jag aldrig läser ur vår bokhylla och ha paletter där istället. Nog för att det är bra med böcker...

2 kommentarer:

Lotta sa...

Är ju lite frestande måste jag säga!
Paletter kan man väl inte ha för många av?...

Ninni sa...

Nä och den jag har är ju helt fantastisk och priset är superbra!