söndag 6 januari 2013

Nails Inc - No name

Det här lacket fick jag med någon av Glossyboxarna. Jag hittar inget namn eller nummer på flaskan så jag har ingen aning om vad nyansen heter, nån som vet? Det är en riktigt klassiskt röd färg får jag säga och det är ju trevligt ibland. Lättlackat var det och täckte fint på två lager. Torktiden är lite svår att säga för jag håller ju på att testa Trinds Quick dry just nu. Lacket och överlacket i kombination tog en stund, kanske lite längre än jag är van vid. Detta är det första lack jag testar från Nails Inc, jag har ett silverfärgat otestat också som jag fick i nyårsboxen från Glossybox.
Förresten, har ni testat den här nagellacksremovern? Den kommer, som ni ser, från Yves Rocher. Jag tycker den är riktigt bra. Tog bort nyårs-glitter-lacket med den och det gick bra tycker jag. Tror jag fick den på köpet när jag handlade hos Yves Rocher så vet inte vad den kostar, men det är ju inget dyrt märke.

4 kommentarer:

Misschaos sa...

Snyggt! Ser ut att vara färgen Tate, kan vara Victoria and Albert men de är lite ljusare än tate och de här ser mörkare ut.

omygloss sa...

Tate var med i min box och ser likadan ut!

Ninni sa...

Ja, då var det nog Tate. Tackar!

Kerstin sa...

Jättefint och klassiskt!