torsdag 17 januari 2013

Himla bra grej!

Jag har länge letat efter en vit tvålkopp med avrinningshål i botten. När jag och sambon var ute och handlade julklappar så fick jag syn på den här tvålgrillen på Järnia av alla ställen. Tror den kostade under tjugan och jag sa till sambon att den önskade jag mig! Sagt och gjort, jag fick den - vilken överraskning! Den är inte glamorös alls, men oerhört praktisk eftersom man slipper svampiga kladdiga tvålar. Inleder användningen med att lägga tvålen Snow Globe från Lush från gårdagens inlägg på den.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Jag har en rostfri variant, med hål i, samt skål under som samlar upp. Himla praktisk! Ibland har jag faktiskt fast tvål också vid handfatet. Någon som ser fin ut, eller en mjukgörande Dove.

Ninni sa...

Jag har också en rostfri, men den blir så kladdig ändå. Trots att det är ett hål i botten, det räcker på något vis inte riktigt. Eftersom den är rostfri så syns minsta lilla tvålrest på den tyvärr.