torsdag 3 januari 2013

Deborah Lippmann - Let's go crazy

Här har vi nyårsmanikyren. När jag fick det här lacket på den underbara skönhetskvällen med Tanci så kände jag direkt att detta skulle bli mitt nyårslack. Det är helt ljuvligt, älskar det!

Mina naglar är trots regelbunden inoljning fortfarande inte i bra skick. Jag har dessutom slutat att använda nagelklippare på dem och övergått till evighetsgörat att fila med glasfil - urtrist sysselsättning som dammar. Men skam den som ger sig!
Bilderna är tagna dagen efter nyår eftersom det redan var mörkt vid lacktillfället. Jag lade Sonia Kashuk-lacket Starry Night som bas för att bara behöva använda ett lager av glitterlacket. Ser att jag skulle skakat flaskan innan jag fotade, ni ser att glittret ramlat ned en smula i flaskan.
Här ser ni nagelstärkaren Essie Help me grow, Sonia Kashuk-lacket Starry Night och så huvudpersonen Deborah Lippman's Let's go crazy.

Ni ser även Trinds Quick dry. Det är ett nytt topplack som jag hittade i mina gömmor. Köpte det för rätt så länge sen men öppnade det först nu. Det är inte riktigt som ett topplack utan mer som en vätska som ska torka lacket. Måste testa det lite mer innan jag bestämmer mig för vad jag tycker. Har ni testat det?

9 kommentarer:

Lotta sa...

Vilket fint lack!
Är nagelstärkaren bra? Jag kör fortfarande med min två fas från Mavala. Det klistrar i alla fall ihop dom. Har precis klippt ner dom lite, får se hur dom ser ut när dom växer ut.

Ninni sa...

Kanske ska prova den där från Mavala... Den jag har från Essie gjorde varken till eller från. Har dock köpt lite annat (den där från OPI som jag visade för ett tag sen) och massa saker från Cherryculture som jag visar imorgon...

Minerva sa...

Sonia Kashuk är helt nytt för mig, är det bra?

Ninni sa...

Ja, det är helt ok. Dock svårt att få tag i då jag bara tror märket finns hos Target i USA... Har en concealer också som jag kan visa snart.

Mia sa...

Ursnyggt! :) god fortsättning!

Ninni sa...

Tack detsamma!

Kerstin sa...

Galet fint!

Ninni sa...

Eller hur! :-)

Litzy sa...

Jätte snyg!