måndag 12 november 2012

Tio tomma

Vet ni vad jag kom på? Jo, vid årets slut ska jag räkna ihop hur många tomma förpackningar jag lagt upp på bloggen under året. Kan vara kul att veta! Ja, så ska jag göra, fast jag kanske får en chock! Här kommer de senaste:


  • Schampoo och balsam från Waterclouds, mycket trevliga bekantskaper som jag recenserat här.
  • Duschkräm Mango/passionfruit från Yves Rocher, handen på hjärtat så är det mest mannen och ena sonen som har använt denna, men jag har provat den ett par gånger. Inte min favvodoft då jag tycker den doftar lite åt det sura hållet. Detta var en limited edition-produkt för sommaren 2012. Pumpen tänker jag återanvända för det finns flera dofter i denna serie och sonen gillar speciellt hallon- och jordgubbs-duschkrämerna. Pumpen får man köpa till för 10:-.
  • Matrix Moisture schampoo, även detta har mest min familj använt, men jag har provat det ett par gånger och det kändes bra för håret. Jag brukar dock föredra produkter för färgat hår eftersom jag alltid färgar över mina grå. 


  • Oriflame 110C lash extreme mascara. Jag städade min gym-necessär häromdagen och den här hade definitivt passerat bäst-före-datum. Använder inte den necessären så ofta då jag nästan alltid duschar hemma pga cykelavstånd till gymmet. Gillade inte denna mascara då jag tyckte den klumpade ihop fransarna. Oriflames wonderlash mascara är mycket bättre!
  • Estée Lauder läppglans i färgen Pink Innocence, ett riktigt favvogloss! Jag har verkligen skrapat ur det så mycket det gick och tog även bort ringen som skrapar av applikatorn för att verkligen komma åt det sista. Vill ha fler sånna här, men de är jädrigt dyra i Sverige.
  • Ulta Brow Gel, ja ni ser ju hur sunkig den är nu. Köpte ju en ny fräsch från H&M häromdagen. 
  • Solar Oil nagelbandsolja, nästan slut och började lukta härsket. Hittade den när jag möblerade om i min nagellackslåda häromdagen. 
  • Murad Acne Spot Treatment, har passerat bäst-före-datum och jag kan inte säga att den gjorde så mycket mot mina finnar. Köpte en ny produkt mot finnar från Mario Badescu häromsistens som jag tror är bättre.
  • Clinique repairwear laser focus, underbar produkt som jag recenserat här. Jag har verkligen använt denna till sista droppen! Kommer definitivt köpa igen, fast i nuläget har jag lite andra serum på lager att testa.


4 kommentarer:

Lotta sa...

Gillar sådana här inlägg!
Har inte provat någon av produkterna. Ska bli kul att höra hur många "tio tomma" du haft under året!

Ninni sa...

Hihi, ja det blir allt några produkter...

Åsa sa...

Clinique repairwear laser focus älskar jag! Jag hade ju sån tur att jag vann en stor flaska av den!

Ninni sa...

Jag tror faktiskt inte jag hört någon som inte gillat den, den är verkligen toppen!