onsdag 28 november 2012

Testar ny mascara

Jag har ju använt Cliniques nya mascara ett tag och stengillar den. Men jag har flera andra mascaror på lager som också intresserar mig så jag har börjat testa den här mascaran från Revlon. Den heter Grow Luscious Plumping mascara. Den ska, förutom att ge feta fransar, även vara bra för tillväxten av dessa. Jag kör ju serum för fransarna just nu, men det gör ju inget med extra skjuts.
Hylsan är ganska stor och jag tycker den är fin. Den känns rejäl på något vis. Jag köpte den här i LA i vintras. När jag var i NY ett år tidigare hade jag också köpt på mig ett exemplar, men tyvärr i fel färg. Råkade haffa ett exemplar i brunt, så den förpackningen gav jag bort till en väninna som är ljusare än jag. Därför var jag lite extra sugen på den här nu.
Borsten är en klassisk ganska stor sådan, men inte jättestor. Jag återkommer om några veckor med en recension av den här mascaran. Är det någon av er som provat den?

4 kommentarer:

Lotta sa...

Synd att Revlon inte finns i Sverige! Jag hade gärna velat testa den annars, borsten är en sådan som jag gillar. Och Revlon gör ju bra grejer, har jag för mig?

Ninni sa...

Ja, jag håller med, det är synd. Vet inte någon webshop som har hela Revlons sortiment heller, bara sånna som säljer delar av sortimentet och oftast produkter som utgått. Man vill ju oftast prova nyheterna.

Kerstin sa...

Alltid spännande med Revlon tycker jag!

Ninni sa...

Kan det bero på att produkterna är svåra att få tag i? :-)