fredag 9 november 2012

Essiefrossa

Minns ni att Cheapsmells reade ut en massa Essielack häromsistens för sisådär 35 spänn styck? Jag tipsade om det för några veckor sedan. Såklart passade jag på att slänga in en beställning. Det blev ett snabbtorkande överlack, en nagelbandsolja och åtta färgade lack. Här är namnen på de färgade lacken från vänster:

  • Statys symbol
  • Secret stash
  • Bachelorette bash
  • Exotic liras
  • A list
  • Aruba blue
  • Midnight cami
  • Power clutch
Flera av de rosa lacken ligger väldigt nära varandra i nyans så det kan hända att jag slänger upp något av dem på Tradera framöver. Var tydligen lite slarvig när jag valde färger. Annars blir de perfekta till sommaren. Är det något av lacken som ni vill att jag ska visa först? Har en hel del otestade lack nu... ser att det finns några färger kvar till reapriset på Cheapsmells om ni vill titta.


När jag ändå beställde lacken så köpte jag en liten present till sambon också, en duschkräm från Hugo Boss. Han måste ju också få något ibland!

4 kommentarer:

Mia sa...

Ja, tack för det tipset! Det blev 5 lack + good to go för min del.

Ninni sa...

Se därja!

Honi sa...

Inte illa! :) Många godbitar där kan jag se.

Ninni sa...

Jajamän!