lördag 24 november 2012

Clinique - Raspberry glaze

Den här läppstiftsfärgen var en av de allra första produkter jag provade från Clinique tillsammas med deras Dramatically different moisurising lotion och hårdtvålen för ansiktstvätt. Jag tror jag var i övre tonåren då (jag är 42 år nu så det är över 20 år sedan).  Färgen heter Raspberry glaze och stiftet är ett Different lipstick. Just det här stiftet har jag fått i en GPW-necessär när jag köpte andra Clinique-produkter. Jag gillar den här färgen och den kommer nog alltid ligga mig varmt om hjärtat. Stiftet känns vårdande på läpparna och jag gillar den bäriga nyansen.
 Ja, den här färgen passar mina färger helt enkelt. Vad tycker ni?
Är det någon som vet om den här läppstiftserien har utgått? Jag hittar dem nämligen inte i Kicks webshop. Däremot vet jag att dessa stift ofta följer med gåvonecessärerna. Mitt stift har något år på nacken så det kan hända att de inte finns mer.

6 kommentarer:

Litzy sa...

Finns att köpa online iaf... nu har jag endast kollat förste link jag fick på google, men den är inte omöjlig att få tag i :)

http://www.quicksales.com.au/ad/clinique-raspberry-glaze-different-amp-long-lasting-lippy/1997190

Ninni sa...

Bra, då finns det hopp! :-)

Kerstin sa...

Detta gillar jag också, trots att vi har så olika färger :)

Ninni sa...

Allroundfärg! :-)

Lotta sa...

Finns massa på Ebay också. ser jag nu.

Ninni sa...

Bra! ; )