onsdag 24 oktober 2012

Tio tomma


  •  Biotherm Huile de douche, underbar oljebaserad duschkräm, se mer här.
  • Duschkräm från Apotek Hjärtat, den tredje flaskan, använder dem som handtvål att fylla på tvålpumpen i badrummet med. Denna variant var krämigare än de andra jag använt. Mild doft.
  • Caudalie duschgel Fleur de Vigne. Denna gillade jag inte alls, de luktar gräs. Konstigt för jag älskar parfymen, den använder jag ofta. De ska väl dofta lika? Men det gör de inte.
  • Yves Rocher antiperspirant deo roll-on Chevrefeuille. Alla Yves Rochers deos är faktiskt jättebra, mycket prisvärda! Denna var inget undantag och den doftar gott också, lite citrusfräscht. Dock var den inte så dryg, men det gör inget när de kostar typ nitton spänn.


  • Bourjois nagellacksremover-svamp, helt värdelös! Använt två gånger och åkte i sopen nu.
  • Elemis Sp@home Frangipani monoi body oil, skrev om den här. Dock tröttnade jag på doften rätt så snabbt för den är stark, jag gillade den jättemycket först... Tur att det inte var så stor flaska, det blev helt enkelt för sliskigt. 
  • Estée Lauder Idealist, detta serum ska minska porerna. Jag tycker det mest liknar en silikonbaserad primer i konsistensen. Känner inte riktigt behovet och dessutom är innehållet nästintill omöjligt att få ut så den får åka i sopen nu. Stod bara i vägen i badrummet.
  • Sebastian Potion 9, detta är en leave-in-hårkräm som är vårdande, recension här. Tycker den varit helt ok, men inget underverk. 
  • Carmex Healing cream, fet kräm som jag haft som handkräm. Gillar dock inte doften av Carmex så oklart varför jag köpte denna när jag var i LA. Tur att tuben var liten.
  • Blistex Fruit Smoothie läppcerat med spf15, inköpte i ett trepack med två andra olika dofter när jag var i LA. Använts under sommaren. Trevligt och smakar/doftar godis. Har verkligen gröpt ur det ordentligt och det är ju bra betyg!

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Biotherms Oil therapy är det bästa!

Ninni sa...

Ja, mycket trevlig upplevelse!

beautylana sa...

Caudalie shower gel tyckte jag inte löddradesärkilt bra, men jag gillade doften.

Ninni sa...

Nej, jag gillade inte alls...