lördag 22 september 2012

Läppbalsam från Burts Bees

Burt's Bees är kända för sina naturliga läppbalsam med bivax. De tillhör mina favoriter och jag har nog testat alla ofärgade varianter från märket. Dock är de lite olika i konsistens och smak. Ovan ser ni varianten Pink Grapefruit. Det är den variant jag tycker minst om. Av alla smaker jag testat på dessa så känns den minst vårdande, den är inte dålig - de andra varianterna är bara bättre.
Acai Berry är däremot min favorit! Den har helt klart godast doft och känns helt undrbart vårdande. Den doftar helt enkelt godis. Burts Bees finns numera att köpa i flera svenska butiker såsom Life hälsokost och Lindex. Märket har även en egen svensk webshop. Flera utländska webshoppar har också dessa. Stiften brukar ligga på kring 40:-/st och det finns även små burkar med läppbalsam. Har ni inte testat så gör det!

Inga kommentarer: