torsdag 30 augusti 2012

Glossybox augusti

Jag gjorde en paus från Glossyboxen i juli, anledningen var att jag var bortrest i fyra veckor utan möjlighet att hämta ut paket. Men nu har jag hoppat på tåget igen. Här är min augusti-box:
  • Weleda citrus bodylotion, ny lansering från Weleda och jag älskar duschkrämen i samma serie. Tror jag har en oöppnad fullstor tub av duschkrämen i mitt förråd och även en liten tub...
  • Jelly Pong Irish Cream Pavlova lip frosting. Läppglans som även kan användas som rouge. Lite märklig förpackning för läppglans på tub brukar ju ha snedställd topp, men denna är bara som en vanlig tub med ganska stort hål
  • L'Oreal's nya BB-kräm i medium
  • Glossybox eget läppstift i samarbete med Illamasqua
  • Toni&Guy Classic shine gloss serum
Vad är mitt intryck då? Jodå, helt ok. Kanske inte jättespännande, men ändå valuta för de stackars 139:- som boxen kostar. Jag tror att alla produkterna kommer till användning.

3 kommentarer:

Lotta sa...

Jag har fortfarande inte provat Glossybox, men jag är rätt sugen på att göra det! Ser ju ut att vara användbara grejer!

Kerstin sa...

Det ska bli särskilt kul att höra vad du tycker om BB:n!

Ninni sa...

Ja, jag är faktiskt nöjd. Självklart har jag inte gillat allt i alla boxar, men den är ju inte dyr. Lovar återkomma om BB-krämen.