onsdag 4 juli 2012

Rituals - Freezed fantasy

När jag var i Stockholm för ett tag sedan så fick jag tillfälle att avlägga ett snabbt besök i Rituals-butiken i Sturegallerian. Jag har aldrig provat Rituals produkter förut så jag ville nosa lite på dem. De finns visserligen i Tyskland också för jag såg dem på ett av varuhusen där.

Det jag blev sugen på nu var deras duschkrämer som är i gel-till- mousseform, men eftersom jag har sisådär tio oöppnade flaskor duschkräm hemma så har jag total-köpstopp på den fronten. Men sen fastnade jag också för det här härliga lacket!
Färgen heter Freezed fantasy. Detta är ett av mina favoritlack just nu. Lättlackat och täcker helt ok med bara ett lager. Jag är glad att jag bara behöver ett lager för sånna här foil-lack är rätt svåra att få bort, nästan lite som glitterlack. Såklart använder jag överlack för bättre hållbarhet. Älskar att det drar åt både silver- guld och grönthållet.
Är det inte ljuvligt? 119:- kostar detta lacket i butik, varken dyrt eller billigt skulle jag säga.

Om ni vill prova Rituals produkter så har Damernas Värld ett jättebra prenumerations-erbjudande just nu, se här. Jag hade nog inte kunnat låta bli det erbjudandet om det inte var så att jag åker till Spanien snart och är borta i fyra hela veckor. Förra året fick jag nämligen paket med posten som gick tillbaka till avsändaren för att jag inte hämtade ut paketet i tid pga att jag var bortrest. Inte kul alls... Det är nackdelen med tidningsprenumerationer, man vet aldrig när premierna kommer.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Himla fin finish!

Ninni sa...

Ja, jag gillar skarpt!