fredag 27 juli 2012

Resepackning del 4

Nu har turen kommit till läpparna, de måste ju också få lite solskydd. Jag ska köpa mig ett solstick med högt solskydd, gärna spf 30-50, men tills dess får jag hålla tillgod med produkterna på bilderna. Ceraten från Blistex har spf 15 funkar i skuggan. Jag brukar gilla Blistex läppcerat och dessa doftar jättegott, ett med melon, ett med tropisk doft och ett med bärdoft. Köpte dessa i L.A i februari, men har inte öppnat dem förrän nu.
Jag har tidigare haft den röda varianten av Hawaiian Tropics läppglans med solskydd. Ingen favorit för det var för klistrigt och kändes inte vårdande. Tror jag fick denna med någon tidningsprenumeration men jag har inte använt det ännu. Tuben får åka med som slit-och-släng-produkt att ha i strandväskan. På stranden kan man ha saker man inte är så rädd om för de utsätts ju för mycket värme och sand. Jag brukar ta med småtuber med solkräm och sånna flaskor som nästan är slut till stranden för de blir förstörda.

Inga kommentarer: