torsdag 5 juli 2012

15% på makeup på Feelunique

Åhhhh... Feelunique har idag 15% rabatt på hela sitt makeupsortiment när man anger koden COMEBACKSUN. Jag lade en del grejor i varukorgen, men bestämde mig sen för att låta bli eftersom jag åker utomlands om mindre än två veckor. Jag skulle gråta blod om paketet gick tillbaka till avsändaren för att jag inte hinner få det innan jag åker och därmed inte kan hämta ut det. Typiskt att inte denna koden kom för en vecka sen... fast kanske lika bra för min plånbok. Det här är iaf vad jag hade tänkt köpa annars:
Det ljusrosa läppglanset Dandelion från Benefits nya serie med läppglans som matchar deras Box'o powders. När det gäller rouge så har jag Coralista, men jag är inte så förtjust i starka färger på läpparna som ni kanske vet. Nåja, Dandelionglosset eller kanske Sugarbomb kommer att bli mitt - förr eller senare ändå, lita på det! Eller är Dallas finast? Mycket svårt val och helt klart i-landsproblem.
Något av glossen från  L'Oreals Miss Candy-kollektion. Såg att några av färgerna var slut hos Feelunique, men något av dem hade jag beställt för de är så fina!
L'Oreal Rouge caresse lipstick i någon av de ljusare färgerna, kanske rosa eller nude. Här blev jag helt klart förförd av promobilden, tänk vad de kan luras med vackra bilder och jag går villigt och glatt på det! Är det någon som sett dessa läppstift i Sverige förresten eller har provat ett? Jag tror inte de finns här. L'Oreals övriga läppstift och gloss är jättesköna på läpparna.
Skuggan Sassy Marschmallow som liksom det randiga glosset ovan kommer från L'Oreals Miss Candy-kollektion. Egentligen är inte pasteller på ögonen riktigt min grej, men den här skuggan ser så himla fin ut! Jag vill liksom bara äga den! Även de övriga färgerna ser mumsiga ut!

Äh, jag får titta på flygplatserna Landvetter eller Gardemoen (jo, vi åker konstigt nog via Oslo när vi åker till Spanien) och se vad de har eller på det härliga varuhuset El Corte Ingles i Puerto Banus, de brukar vara snabba på att få in nyheterna. Är det förresten någon som har bra Gardemoen-tips vad gäller smink - vad är de bra och billiga på? Minns inte hur lång tid vi har mellan flighterna men hoppas kunna titta lite i butikerna där.

Tänker ni köpa något på koden ovan och vad blir det i så fall?

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Jag får inte! Men nu visar du ju en fin skugga här som jag inte sett innan.... Hjälp!

Nagelmania sa...

Jag har fem L'Oreal Rouge caresse hemma och jag älskar dem! Jag har inte sett dem i Sverige än utan köpt dem när jag varit iväg och rest. Ångrar dock att jag inte köpt fler, vill ha alla ;)

Ninni sa...

Äh, jag får kolla i Spanien om de finns där tror jag. Har inte heller sett de här skuggorna i Sverige, däremot finns ju glossen här.

Honi sa...

Jag köpte Bella Bamba glosset, Sephora hade 50% rabatt på alla lipgloss... Så himla fint! Jag gillade Coralista glosset mer än Dandelion.