torsdag 12 april 2012

KEB 24h moisturising cream

Med någon beställning jag gjorde (troligen från Eleven) så fick jag ett prov på en produkt från det svenska märket KEB. Krämen jag fick prova var deras 24h arctic moisturising cream. Det var ett ganska stort prov på 5 ml så det räckte mig några dagar. Men herregud vad den krämen täppte till mina porer! När jag smorde in ansiktet så fick jag solkräms-känsla, ni vet att det känns som att täcka ansiktet med plastfolie... sen tog det bara nån dag så hade jag en megafinne på hakan. Näe, den krämen är inget för mig. Dessutom blev jag snustorr på kinderna. Svårt att recensera efter bara några dagar, men jag gillade inte känslan av denna alls. Jag har ett fuktserum från KEB på lager som jag fick på bloggträffen här i Göteborg, ska testa det ordentligt framöver så får vi se om det är bättre än denna kräm.

Inga kommentarer: