fredag 2 mars 2012

Mer från Bare Mineralspaletten

Som jag skrev igår så blev jag förvånad över en av skuggorna i min nya Bare Mineralspalett. Den visade sig vara mycket mörkare än vad jag trodde och otroligt metallisk.Här har jag använt den närmast ögat eftersom jag tyckte den var för mörk att ha upp till brynet. Romp heter färgen.
Tog lite olika bilder så ni får se hur den ser ut på ögat. Den beigeskimrande skuggan som jag lagt upp till brynet kommer i ett senare inlägg. den kommer från L'Oreal så håll utkik om ni är nyfikna. Övriga produkter såsom mascara och ögonpenna är samma som i gårdagens inlägg.
Något sade mig att jag sett Romp förut, det visade sig att den liknar skuggorna i min High Shine-trio väldigt mycket. Den kommer ju också från Bare Minerals.
Här ser ni Romp till vänster, i mitten har ni Polished och till höger har ni Pewter. Ser ni likheten i finishen. Romp är ju en fast skugga medan High Shine-skuggorna kommer i "läppglansförpackning" med skumgummidutt. Jag älskar den här metalliska finishen.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Jättesnyggt! Verkligen metalliskt!

Ninni sa...

Ja, de är så fina alla skuggorna.