lördag 3 mars 2012

Fit Me

Maybelline kom för en tid sedan ut med nya foundations, puder, concealer och rouge. Serien heter Fit Me! Alla ska kunna hitta sin nyans är det tänkt och numret på färgen ska matcha mellan de olika produkterna. I Sverige har dessa precis lanserats, men i USA har de funnits en tid. Jag slog till på ett puder i färgen 225, bra att matta ner en blank näsa med.
 Jag gillar den enkla designen på förpackningen, den känns modern.
En puderpuff döljer sig under pudret, dock föredrar jag att applicera med skunkborste för jag tycker det ger ett mer naturligt resultat.

2 kommentarer:

Honi sa...

Är så sugen på att testa dessa men jag tvivlar på att dom är ljusa nog till mig! Ska testa dom när vi får dom på jobbet, tror det är snart :)

Ninni sa...

Ja, jag hoppas jag kommer att gilla detta. Jag brukar aldrig ha problem att hitta bra nyanser eftersom jag ligger nånstans på mitten av färgskalan.