tisdag 28 februari 2012

Sally Hansen-prylar

Nagelmärket Sally Hansen finns ju på vissa varuhus i Sverige nuförtiden. Dock finns inte alla deras produkter på den svenska marknaden (ännu?). Bl a så har jag sett reklam för deras fina nagel-etiketter i den amerikanska skönhetstidningen Allure under en längre tid. Jag har även läst att de ska vara de bästa på marknaden vad gäller applicering och hållbarhet. Därför var jag ju bara tvungen att införskaffa lite sånna när jag besökte CVS Pharmacy. Jag köpte två sorter, de med fjärilar och så köpte jag blommönstrade. Jag köpte även lite nagelvårdande grejor. Lovar såklart att återkomma när jag testat grejorna.

På tal om amerikanska apotek - visste ni att de säljer cigaretter där? Jag trodde att apotek skulle verka för att göra folk friska - inte ge dem lungcancer och KOL! De säljer även godis och chips och allt möjligt annat onyttigt. Vissa apotek är stora som ICA Maxi-varuhus. Skönhetsutbudet är enormt, vilket jag såklart älskar!

Inga kommentarer: