lördag 4 februari 2012

Ny hudvård från Decléor

I juletider så kommer ju många skönhetsföretag ut med julaskar. Decléor hade flera stycken sånna i sitt sortiment i julas. Jag slog till på den här asken. Den har ett väldigt långt namn: Hydrating Treasure Trove Coffret.
Asken känns otroligt påkostad och lyxig, den kommer jag nog att spara och ha andra grejor i sen.

Asken innehåller följande saker:

- Hydra Floral Anti-Pollution Flower Nectar Moisturising Cream 50ml (fullstorlek), en intensivt fuktgivande kräm som även ska skydda mot luftföroreningar. Doftar faktiskt lite som Estée Lauders doft Pleasures som jag gillar så det ska bli kul att se om jag gillar denna kräm mer än doften på den.

- Aromessence Neroli Comforting Concentrate 5ml, en ansiktsolja som vunnit massor av priser de senaste åren. Bl a så vet jag att Bjooti gillar denna.

-  Hydra Floral Anti-Pollution Moisturising Gel Cream for Eyes 15ml (fullstorlek), den här ögonkrämen kommer jag att spara ett tag eftersom jag har andra ögonkrämer på kö först.

- Aromessence Neroli Essential Night Balm 2.5ml, denna otroligt tjocka kräm ska verka rengörande och balanserande. Skriver i nästa inlägg om mitt första intryck.

Jag kommer att börja använda ansiktskrämen och ansiktsoljan direkt, blir dock ett uppehåll nu när jag reser bort för då kommer jag att ta med mig småprodukter istället för att spara vikt i bagaget, därför kommer recension att dröja ett tag.

Jag köpte min låda på Feelunique (ja, jag vet att jag tjatar om den webshoppen, men de HAR bäst priser nästan jämt). Jag betalade £34 för den strax innan jul. Nu har de erbjudande på denna så den kostar bara £32. Det är ett superbra pris med tanke på att bara ögonkrämen kostar 365:- i svenska shoppar såsom t ex Hudoteket. Feelunique har just nu extra bra erbjudanden på massor av kit av olika slag så kolla här.

Inga kommentarer: