lördag 18 februari 2012

Hej hörrni!

Tack för era kommentarer! Jag vet att jag svarar dåligt just nu, men vi har det ju så härligt hektiskt här i L.A! Vi har hunnit med Disneyland, Universal studios, Camarillo Outlet, Huntington beach mm sen sist.

Tyvärr har det varit jädrigt kallt här i Kalifornien, jag hade mest med mig sommarkläder så jag har t o m fått köpa lite varma kläder och jag bor i mina varma leggings tyvärr. Solen skiner dock och igår när vi åkte i vår hyrda Camaro-cab ned till Huntington beach så fick jag t o m lite färg i ansiktet. Det var kö på den 8-filiga motorvägen och då var det ju perfekt med en bil utan tak. Men något sol och bad har det inte blivit, fast det hade vi nog inte hunnit med ändå... hörde att vår bil står i en snödriva på Landvetter, tycker synd om den och er...

Kram på er!

2 kommentarer:

Shamrock sa...

Låter härligt i alla fall

Kerstin sa...

Det låter härligt trots svalkan :)